تعريف صادرات

صادرات كالا

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تعريف صادرات

۸ بازديد

صادرات كالا  عبارتست از ارتباط و كاركردن با بازارهاي حرفه اي و حرفه اي هاي بازار در آن سوي مرزها. صادرات نقطه آغاز ارتباط برقرار كردن با ديگران است. صادرات براي رشد و توسعه اقتصادي كشور است كه از فروش توليدات يا خدمات به كشورهاي ديگر براي كسب درآمد ارزي حاصل مي شود و در برقراري موازنه تجاري و ايجاد تعادل اقتصادي كمك شاياني مي نمايد.

 

در برنامه سوم و چهارم ، صادرات به عنوان يك عنصر موثر و كليدي در توسعه اقتصادي كشور محسوب شده است و بر آمادگي زيرساختهاي فرهنگي و اجتماعي جهت بكارگيري استراتژي هاي صادراتي تأكيد گرديده است .

توسعه صادرات و ورود صحيح به بازارهاي جهاني و حفظ شرايط ماندگاري در آن حاصل نمي شود مگر با ايجاد يك راهبرد مشخص و پايدار صادراتي كه بصورت قانون غير قابل تغيير درآمده و هر كدام از دستگاههاي اجرايي مرتبط با امر صادرات و همچنين اتحاديه ها

و تشكلهاي صادرات كالا و سازمانهاي خدمات رساني تجاري از قبيل بانكها ، بيمه ، حمل و

نقل و . . . به وظايف خود به خوبي عمل نمايند و در جامعه نيز آمادگي فرهنگي توليد بهترين كالا براي صادرات بوجود آيد .

در اين گزارش بطور مختصر و مفيد به مفهوم صادرات و بازاريابي مي پردازيم با اين

شعار كه :

 

در دنياي آينده ، بازاريابي جهاني و جهان بازاري شدن در صادرات كالا ملاك عمل قرار مي گيرد .

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.